10 Ağustos 2011 Çarşamba

İLK BORN PRETTY STORE DENEMEM :))

Yeni aldığım ojelerden birini denemek istedim hem bu gün de çarsamba pembe olsun istedim benim favori pembem numarası : 058 muhtesem bir pembe ustune de disklerimi denemek istedim fena olmadı nede olsa acemiyim evde kulak pamuğu bittigi için kenarlarını çok iyi temizleyemedim :) 



Elim canavar gibi çıkmıs :) ama en iyi foto buydu. 


  Zebra deseni için m57 diskimi kullanmak istemedim.Neden bilmiyorum :) Onun yerine  m 69 diskimi kullandım böyle bir şey oldu.

 İşte kullandğım 2 oje 058 ve 04 :)

4 yorum:

  1. Merhaba Zeynep :) Blogun çok güzel, çok beğendim. Bende senin yaşlarındayım. Tırnaklarım biçimsiz çok kötü. Önceden tırnaklarımı yiyordum artık bıraktım. Şimdi şekilsiz duruyor nasıl düzeltirecem ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  2. Tirnagin duzgun uzmasi icin duzgun kesmen gerekli ben hic tirnaklarimi yemedigim icin benimkiler duzgun sanirim :)) bu arada tesekkurler ama aslinda tirnak yapisi genetik benim arkadaslariminda minicik tirnaklari var bence bir manikurcuye gitsen sana yardimci olabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Ben kesinlikle bu aşk!Rengi çok güzel ve tasarımı mükemmel görünüyor! :)

    YanıtlaSil