5 Temmuz 2011 Salı

SIRA DIŞI TASARIMMMM...


    Ben telefon olarak blackberry 9300 kullanıyorum çokta memnunum her neyse telefon kabı da kullanıyorum ama türkiyede o kadar tarz ve sıra dışı seyler bulamıyorum.Oje ebrulisi denen bişi var en azından ben öyle diyorum :) aslında adı nail water mable denen bir şey kaba oje damlatıyorsunuz buna şekil verip tırnağınızı suyun içine batırıyorsunuz ve desen tırnağınıza çıkıyor.Detaylı bilgiyi daha sonra veririm.Neyse konumuza gelelim işte ben bir kap suya oje damlattım, sıçrattım falan sonra böyle bir şey oldu size detaylı anlatıyımmm...




İLK ÖNCE  İHTİYACIMIZ OLANLAR


1)Kap
2)Su
3)Çeşitli ojeler
4)selebant
5)Kurdan
6)Oyun hamuru 


Kaba su  dolduruyoruz.Sonra kaba ojelerı damlatıp şıçratıyoruz.Sonra dilediğiniz telefon kabını  içine oyunun hamurunu bantlıyoruz.Sonra üstüna kürdan batırıyoruz.Kurdandan tutarak tel.kabını suyun içersinden çıkarıyoruz.Ve kurumasını bekliyoruz.İşte sıradışı havalı tel.kabınız hazırrr :)


İYİ ŞANSLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder