23 Temmuz 2011 Cumartesi

Essence Nail Art Neden türkiyede yokki :(

Essenceyi önceden biliyodum 3-5 yıl önce babam ingiltereden getiriyodu bana tabii ozamandan bu zamana kadar değişmiş önceden sadece oje satıyolardı şimdiii aşmışlar kendilerini resmen :) rimelinden tutun body tottoları bile var en son nemo lattede gördüm essence ojeleri çok güzellerdi şişeleri renkleri hepsi cıvıl cıvıllar eee bide türkiyede olsa çok güzel olucak şu kozmatik yasağından sonra ne oje neden disk getirtebiliyoruz resimleri essencenin resmi sitesinden aldım flash uygulama olduğu için ekran yakalamadan aldım.
Ayrıntı için tıktık bu markanın rujlarına kafayı takmış durumdayım şunlara bir bakıınn


Lip Blamların çok fazla renk vermediğini biliyorum ama sırf görüntüreleri için alırım bunlarııııı.



Sıra geldi ojelere ebeyyyyy uzun bi post oldu bol resimli falan uzun zamandır bişeyler yazmıyoruz zeyneple neyse yine dağıtdım konuyu 


Şu sarıya bittim onunla aramızda farklı bişey var onu istiyorum çok istiyorum off offf



Essencenin stickerlarıda bulunuyor ama sevdim desem yalan olur çok soluk renkler kullanmışlar
biraz daha cıvıl cıvıl olsa ne olurdu sankiii







Essence her ay bi trend edition çıkarıyor temmuzunkide buymuş farlar krem farlar lipstikler tırnak çıkartmaları ve ojeler bulunuyor turuncu olanı çok sevdimm


magnetic ojeleride var...


noktalamalar için 


essence ojeden çok tırnak süslemelerle ilgili ürün çıkarıyo bunu sevdim



araştırdığıma göre kurutucuyu mükenmelmiş iğrenç flormarın kurutucusunda iyidir flormarın kokusu midemi bulandırıyor


bunu görünce aaaa dedim nail stamp da varmış ama çok fazla deseni çok 


bunlar çok tatlı bazı desenlere bayıldıııım


bunun ne olduğunu hala anlamadım


essencenin çatlayan ojeleri buluyor ama renk seçenekleri yok denicek kadar azzz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder